Wolters Kluwer
    • Fjernsupport
    • Vilkår
      • Programvare
      • Generelle Vilkår - Cloud Services
        • General Terms
        • Appendix 1 Data Processing Agreement
        • Appendix 2 - Service Level Agreement (SLA)
        • Appendix 3 - Security Measures Description
    1. Hjem
    2. Support for Byrå
  • Meny
  • Hjem
  • Kurs
    • Generell informasjon
    • Kurspåmelding og innhold
  • Produkter
    • Capego Årsoppgjør
    • Capego KYC (Nyhet)
    • Capego SmartSign (Nyhet)
    • Capego Teamwork Standard (Nyhet)
    • Capego Finsit
    • Bluewhale
    • Dokument
    • Revisjon
    • Konsern (utfases)
    • Skatt (utfases)
    • Årsavslutning (utfases)
  • Driftsmeldinger
    • Capego
    • Capego Finsit
    • Digitale kurs - MultiNet
    • Skatteetaten
    • BankID
    • Altinn
    • Brønnøysund
  • Nedlastinger
    • Capego Årsoppgjør - Teknisk informasjon
    • Siste versjoner
    • Planlagte versjoner
    • Generell installasjonsveiledning
  • Om support
    • Generell informasjon
    • Fjernsupport - deling av skjerm
    • Behandling av personopplysninger
    • Personvern og informasjonskapsler
  • Logg inn
    • Bluewhale
    • Capego Finsit
    • Capego SmartSign
    • Capego Teamwork
  • Kontakt
Banner image

Support for Byrå

Brukermanual til Byrå

Arbeidsoppgaver i Byrå

Arbeidsoppgaver i Byrå

  • Vanlige spørsmål

Hva er Byrå?

Byrå er et administrasjons- og klienthåndteringssystem som er spesielt tilpasset revisor og regnskapsbyrå

Hvorfor er "Lagre" - knappen grå og ikke klikkbar?

Når du er inne på et klientkort og gjør endringer, kan det hende at lagreknappen ikke blir aktiv. Dette kan ha flere årsaker.

Det første du skal se etter er om noen av feltene på klientkortet har en rød kant rundt. Det betyr at informasjonen i feltet er feil og må rettes før man får lagre noe på klienten.

Eksempel på felt med rød ramme

Dersom det ikke er noen rød kant rundt noen felt, kan feilen skyldes at klienten ligger dobbelt i Byrå. Det kan hende at organisasjonsnummeret er registrert både på roller og klienter som ikke er samme foretak/person.

Hvordan får jeg digital signatur integrert i Byrå?

Din brukerkonto i Penneo må kobles til Byråbrukeren din. 

I Byrå går du til Meny - Brukere og velger din egen bruker. På fanen Grunndata finner du en knapp Rediger profilinformasjon. Der limer du inn klientnøkkel og passord. Disse henter du fra din bruker på penneo.com under Min profil og fanen API integrasjon.

Hvor lagres e-post i Byrå fra Outlook?

E-post lagres under fanen Kommunikasjon og vedlegg under fanen Dokumentbehandling.

Klientkort

Jeg har lagret en e-post i Byrå, men jeg finner den ikke på klienten?

Dersom en e-post som skal lagres kommer fra en adresse som ikke er kjent for Byrå, vil den lagres i e-posthåndtereren. Der kan du angi hvilken klient den skal lagres på.

Flere vanlige spørsmål
Les mindre
Versjonsnytt

Versjonsnytt

Her kommer mer nytt etter hvert.

9 February 2022 -
Tidligere Neste
Wolters Kluwer When you have to be right

Informasjonskapsler og personvernregler © 2024 Wolters Kluwer