Om support

Vår ambisjon er at du skal kjenne deg trygg og fornøyd når du benytter våre programmer og tjenester, slik at hverdagen din blir enklere. Som programvarekunde har du derfor, etter din onboarding, tilgang til vår kostnadsfrie support. Vi hjelper deg både med det tekniske og med hvordan du bruker dine programmer effektivt. 

Er du ny kunde eller bruker av en eller flere av våre programløsninger? Å onboarde deg som ny kunde/ bruker, slik at du har en god brukeropplevelse før du får tilgang til support, er noe av det viktigste vi gjør. Vi ønsker at du får god kunnskap om bruken av våre løsninger så tidlig som mulig.

Vi anbefaler at du ser på våre kurs for å få muligheten til å lære deg å bruke programmet på en effektiv og sikker måte. Ved at vi viser deg de mulighetene og ressursbesparelsene som ligger i programmet, vil du kunne bruke programmet enda mer effektivt og sikkert.

 

Tre enkle trinn å følge dersom du trenger hjelp:

 

1. Bruk programmets hjelpefunksjon 

I programmene finnes flere måter å få hjelp.

  • I Capego Årsoppgjør kan du klikke på " ? " for en snarvei til manualer og videoer på vår support-netttside. Klikker du på "megafon", finner du versjonsnytt og annen nyttig informasjon.
  • I flere andre produkter kan du klikke på hjelpemenyen eller klikke på link til Support lengst oppe til høyre. I de fleste programmer kan du også bruke F1-tasten for å få informasjon om den siden i programmet du befinner deg på.
     

2. Søk på vår supportside support.wolterskluwer.no  

Supportsiden er alltid åpen og er en bra plass å gå til hvis hjelpefunksjonene i programmet ikke har svarene. Her finner du supportlinker til alle programmer, der du kan søke i manualer, se ofte stilte spørsmål med påfølgende svar og få informasjon om versjoner.

Vi jobber kontinuerlig med å forbedre vår supportside. Ta kontakt om det er noe du savner!
 

3. Send spørsmål til Support på e-post eller kontakt oss på telefon 

Dersom du fortsatt ikke finner svar på ditt spørsmål, er du velkommen å kontakte Support.

For å få et raskt og bra faglig svar, ønsker vi at du dokumenterer din sak i en e-post med bilder, eventuelt legger ved en fil og gir en kort beskrivelse av problemet.