Capego Teamwork Standard: Inviter ny kontaktperson

Invitasjon av kontaktpersoner hos klienten for deling av dokumenter og forespørsler gjøres på følgende måte:

1. Velg den aktuelle klienten i Klientlisten.

Capego Teamwork

2. Velg fanen Klientinformasjon og inviter ny kontaktperson ved at klikke på Inviter. 

Capego Teamwork

3. Angi e-postadressen til kontaktpersonen hos denne klienten. Når e-postadressen er lagt til, kan invitasjonen sendes til kontakten.
MERK: Flere e-postadresser kan legges til om gangen. Skill med semikolon.

Capego

4. Umiddelbart etter at du har klikket Send, får du en liten pop up-melding i nedre høyre hjørne om at e-posten er sendt. Samtidig vil den/de invitertes e-postadresser fremkomme under VENTENDE KLIENTBRUKERINVITASJONER.

Capego Teamwork

Kontaktpersonen/e er med dette invitert via e-post.
Disse må deretter gjennomføre sin del av prosessen – Aksept og Oppretting av Wolters Kluwer-konto før de får tilgang til Teamwork.
Se beskrivelsen som beskriver en klientkontakts aksept av invitasjonen for å få tilgang til Teamwork Standard ved å klikke her.