Capego Teamwork Standard: Klientinvitasjon og aksept

Når regnskapsfører/ revisor har sendt en invitasjon til klienten, mottar klienten en invitasjon pr. e-post.
Invitasjonen må aksepteres av klienten for at klienten skal få tilgang til en Wolters Kluwer-konto og deretter tilgang til kundeportalen.

Invitasjonen ser slik ut:

image-20220309125951-1

Vær oppmerksom på at klienten allerede kan ha en eksisterende Wolters Kluwer-konto (hvis vedkommende har tilgang til andre produkter hos Wolters Kluwer).
Hvis klienten ikke har en konto, må klienten opprette en Wolters Kluwer-konto. Dette gjøres på følgende måte:

Capego Teamwork

Ny konto opprettes ved å legge inn navn og e-postadresse, samt passord med minst 8 tegn, store og små bokstaver,
minst ett tall og minst et symbol.

Capego Teamwork

Når kontoen er opprettet, vil denne aksepten vises på skjermen (foreløpig på dansk).

image

Her kan man opprette multifaktorautentisering.
Wolters Kluwer anbefaler at dette gjøres.

Det er flere alternativer - ett av dem kan velges:
1. Mobilapp - bruk en app for godkjenning (les mer i det aktuelle bildet).

2. SMS - skriv inn mobilnummer (umiddelbart det enkleste).

3. E-post – Legg inn en alternativ e-postadresse.
    Når klienten har opprettet sin Wolters Kluwer-konto, får klienten tilgang til klientportalen.
    https://capego.net/client

Dette vil tillate kontaktpersonen å se mappene/dokumentene som regnskapsfører deler med denne klienten.