Fjernsupport - deling av skjerm

For at supporten skal kunne hjelpe deg på best mulig måte, kan vi noen ganger trenge å få tilgang til skjermen din via det eksterne støtteverktøyet TeamViewer eller Microsoft Hurtighjelp. Det er Wolters Kluwers supportmedarbeider som avgjør om slik fjernsupport skal brukes eller ikke.

For å dele skjermen via TeamViewer, må du laste ned TeamViewer via lenken «Fjernsupport» under her eller øverst til venstre på siden. Programmet blir midlertidig installert på datamaskinen din. Microsoft Hurtighjelp (Quickassist) er innebygd i nyere Windows operativsystem, og åpnes via Windowsmenyen. 
Når du lukker programmene kan vi ikke lenger se skjermen din.

Dersom supportsaken gjelder en fysisk person, er det av personvernhensyn viktig at du anonymiserer informasjonen på datamaskinen din. Husk at vi ser alt som vises på skjermen din. Lukk åpne programmer/vinduer som ikke er nødvendig for supportsaken før du kobler til.

Vi tar personvernet på alvor og våre supportmedarbeider har taushetsplikt og behandler saken din konfidensielt.

Klikk for å starte Fjernsupport