Om våre kurs
Vi holder med jevne mellomrom kurs i våre programmer. Dette for at du som kunde skal lære deg å bruke programmet på en effektiv og sikker måte. Ved å vise deg de mulighetene og ressursbesparelsene som ligger i programmet, sparer du mye tid.
Hvem passer kursene våre for?
- Våre kurs passer for deg som er helt ny bruker, for deg som ikke har fått satt deg skikkelig inn i programmet og for deg som har en del erfaring med bruken av programmet.
- Å onboarde deg som ny kunde/ bruker, slik at du har en god brukeropplevelse før du får tilgang til support, er noe av det viktigste vi gjør. Vi ønsker at du får god kunnskap om bruken av våre løsninger så tidlig som mulig.
Kurstilbud online
- Vår kursplan inneholder digitale kurs. Dette er webkurs på bestemte tidspunkter. I noen kurs er det mulighet for dialog med kursholder.
- Nyhet! Onboarding-kurset "On Demand - Kom i gang med Capego Årsoppgjør. Du får tilgang til kurset i 180 dager etter bestillingsdato. I denne perioden kan du se alle videoene når det passer deg og så mange ganger du ønsker. Vi legger til eller oppdaterer videoer etter hvert som programmet oppdateres.
Autorisasjon
- Alle våre kurs teller som faglig oppdatering for revisorer og regnskapsførere. Se mer informasjon under hvert enkelt kurs i vår kursoversikt.
Kursdokumentasjon
- Eventuell. kursdokumentasjon blir tilsendt per e-post i pdf-format i god tid før kurset avholdes.
Kursbevis
- Ved gjennomført kurs vil alle motta et kursbevis.
Hvordan melde deg på?
- Er du interessert i kurs? Gå til kursoversikten for å lese om våre kurs og for å melde deg på.
Avbestilling
- Ved skriftlig avbestilling 2-4 uker før kursstart faktureres 50% av kursavgiften. Ved senere avbestilling faktureres hele kursavgiften. Vi forbeholder oss retten til å avlyse kurs dersom det blir for få deltakere.
Bedriftsinterne kurs
Våre kursholdere har lang erfaring med å tilpasse skreddersydde kurs.
Ønsker du en tilpasset kurs for din bedrift? Kontakt vår Salgsavdeling.